vol-mal.com.pl +48 502 167 202 +48 34 361 00 42

Jesteś tutaj:

>

Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę

Najlepsze ćwiczenia odchudzające i modelujące ciało? Każdy z nas chciałby dostać prosty plan działania, najlepiej szybki  i baaardzo skuteczny. No ale jak wszystko co związane z ciałem wymaga trochę pracy, wysiłku, systematyczności i wytrwałości : )

pilates w domuWcześniej pojawiły się już artykuły dotyczący zgrabnej sylwetki, ćwiczeń fitness i pilates. Tak, wszystkie mają ogromny wpływ na Twoje ciało i samopoczucie. Wzmacniają, rzeźbią, poprawiają wydolność całego organizmu. Lecz dzisiaj napiszę o ćwiczeniach niezwykle prostych, mało skomplikowanych, można nawet powiedzieć, że banalnych, ale jakże skutecznych! : )

Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma czas lub pieniądze, uczestniczyć w zorganizowanych zajęciach dlatego mam dla Was pewną propozycję. To pięć moich ulubionych i bardzo skutecznych ćwiczeń. Te ćwiczenia nie wymagają drogiego sprzętu, a co ważne, także wizyt na siłowni! Nie ważne czy masz kondycję czy nie, to ćwiczenia także dla osób zupełnie początkujących, nawet tych którzy dopiero zaczynają przygodę z jakąkolwiek aktywnością fizyczną. Najważniejsze w tym wszystkim jest aby wykonywać je regularnie, co drugi dzień. Doskonale wysmuklają sylwetkę, rzeźbią te partie ciała na których najbardziej nam zależy, czyli brzuch, pośladki i uda. Wykonując te proste ćwiczenia zmuszasz do pracy mięśnie, a jak wiadomo, czym więcej mięśni pracuje, to więcej spalasz kalorii.

Więc zachęcam Cię już teraz do zadbania o swoją sylwetkę przy pomocy ćwiczeń, które już Ci opisuję… :  )

Na płaski brzuch

Ułóż ciało równolegle do podłogi, opierając się na palcach stóp i przedramionach. Biodra mają być lekko wypięte w górę (nie za wysoko) a głowa powinna być przedłużeniem kręgosłupa spoglądając w podłogę. Zostań tak 60 sekund i odetchnij

Na mniejsze boczki – wahadełko

Połóż się na plecach i rozłóż ręce na boki. Nogi zegnij w kolanach. Przenoś je raz na prawą raz na lewą stronę. Wydaje się banalnie proste, ale jakże jest skuteczne.

Na krągłe pośladki

To przysiady w wersji udoskonalonej i bezpieczniejszej dla nas. Pozycja wyjściowa to lekki rozkrok. Przysiad wykonujemy wypychając biodra lekko do tyłu i zniżając pośladki do wysokości kolan. Plecy muszą być przy tym ćwiczeniu proste, brzuch wciągnięty. linia zgiętych kolan nie może przekroczyć linii palców u stóp.

Na smukłe uda

Połóż dłonie na biodrach, wciągnij brzuch. Wykonaj wykrok jedną nogą do przodu, zginając drugą i starając się nie dotknąć kolanem podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo na drugą stronę.

Na wewnętrzną stronę ud

Usiądź na podłodze, podeprzyj się z tyłu na łokciach. Wyprostuj nogi i unieś pod kątem niecałych 90 stopni do podłogi. Równocześnie rozłóż je szeroko na boki, a następnie połącz.

Jak widać to dowód na to, że najprostsze ćwiczenia, mogą stać się dla Ciebie najlepsze. Wysmuklają sylwetkę bez konieczności wizyty na siłowni pod okiem doświadczonego trenera.

Menu

Importer i dystrybutor - sprzedaż hurtowa/detaliczna,
stacjonarna i wysyłkowa

Generalny Przedstawiciel ESSIAC®
From Canada International Inc. w Polsce
"VOL-MAL" s.c.
Centrum Medycyny Naturalnej
42-200 Częstochowa ul. Piotrkowska 29,
godziny pracy: pon. - pt. 9:00 - 18:00

tel

+48 34 361 00 42

kom.

+48 502 167 202

Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem
przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

Prawa autorskie zastrzeżone VOL-MAL © 2018. Kopiowanie zdjęć oraz innych materiałów bez zgody P.P.H.U. "VOL-MAL" S.C. surowo zabronione.

Scroll Up